بث مباشر
مباشر الان

مشادة كلامية نارية بين ميدو وكوكا واتهامات بالتواضع والفشل والهبل!!

dregy

 
 نشبت مشادة كلامية نارية  علي موقع التواصل الاجتماعي تويتر بين احمد حسام ميدو من جهة, واحمد حسن كوكا  من جهة اخرى.

المشادة بدأت بتعليق ميدو على تغريدة لاحد الاشخاص يشيد فيها بكوكا وادائه في الملاعب الاوروبية واحرازه 99 هدفا حتى الان في مسيرته الاحترافية, ليكون ثاني اللاعبين بعد محمد صلاح احرازا للاهداف فى الملاعب الاوروبية.

ويبدو ان هذه الاشادة اثارت "حقد" ميدو ليرد على التغريدة بالتقليل من شأن كوكا  وانه لاعب متواضع المستوي ولا يرقى لتمثيل منتخب مصر.
 

 
 
ليلتقط احمد حسام ميدو الخيط ويبدأ في رد الاساءة لاحد حسام ميدو من خلال 5 نقاط بداها بالتاكيد على انه يعلم مدى خطاه اذا رد على ميدو كون ميدو لديه برنامج تليفزيوني, وانه انسان "فاضي"  على حد قول كوكا.
 

 

ثم افاض كوكا قائلا: "مهاجم متواضع؟ اولا هو انت اصلا مين طلب رأيك؟ ثانيا انت مبطل كوره وانت عندك ٢٩ سنه و كل الناس عارفه ليه. ثالثا لو رقم الاهداف الي انا جايبه شايفه قليل ماجبتوش انت ليه?   مع ان الي بيلعب في نادي اكبر فرصه بتكون اكتر في التسجيل.  رابعا حاولت تبقي مدرب و مبتكملش شهر في اي نادي"
 

 

ويضيف كوكا: "خامسا بتحاول تبقي اعلامي و تتكلم عن ده وده عشان تبقي تريند بأي شكل ، اي حاجه عايز تدخل فيها ، ده حتي صلاح في اول مشواره كنت بتتكلم عليه وحش ، الحقد عالي اوي عندك من زمان وانت بتتكلم وحش عني"
 
 


ليبدا ميدو مرحلة جديدة من الاساءة والرد على كوكا قائلا: "عمري ماروحت المنتخب علشان مناسب حد مهم..انت عارف كويس انت كنت بتروح المنتخب لسه..رد في الملعب حاول تروح المنتخب..انت لاعيب تعبان وكل مؤهلاتك نسبك وانت عارف كويس"

وزاد ميدو في تجريحه قائلا: "عمري ما لعبت في دوريات الالاضيش اللي انت بتلعب فيها..يا اهبل مصر كلها بتقول انك لاعيب على ماتفرج مش انا بس وتاني انت عارف كويس انت كنت بتروح المنتخب ليه"





شاهد ايضا

google-playkhamsatmostaqltradent