بث مباشر
مباشر الان

بعد ان طالبه باحترام نفسه .. شيكابالا يرد على ميدو بتغريدة مثيرة

dregy
 
رد محمود عبد الرزاق شيكابالا قائد نادي الزمالك على احمد حسام ميدو وتعليقه عما بدر من لاعبي الزمالك فى احتفالهم ببطولة الدوري المصري الممتاز عقب مباراة الانتاج الحربي مع الجماهير فى ملعب المباراة.
 
وقال ميدو فى فيديو ظهر فيه عبر حسابه على تويتر: "أنا امبارح بالليل أول مرة أشوف احتفالات بعض من لاعبي الزمالك بعد الفوز ببطولة الدوري بأكد أن أنا ضد هذه الاحتفالات الاحتفالات اللي فيها سب للجمهور أو أي حد ضد قيم نادي الزمالك".
 
وأضاف ميدو: "معرفش اللاعيبة دي جابت الكلام ده منين الكلام ده جديد علينا انا عارف ممكن يكون فيه زملكاوية ممكن يزعلوا من كلامي ده بس ده حق ربنا زي ما بنطالب الناس انها تحترم نجومنا لازم نجوما يحترموا نفسهم السب وانت بتحتفل ايه لازمته احتفل بالدوري بدون غلط وبدون الغلط والتجريح في حد .. عيب".
 
واختتم ميدو تصريحاته: "عيب اننا نكون في وسط فرحتنا ببطولة مهمة اننا اول حاجة نسب جماهير المنافس".
 
ليرد شيكابالا عليه بتغردة مثيرة نشرها منذ قليل عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي "تويتر" كتب فيها :"شكلنا هنشوف صورة تانية في الجونة".
 
وكشفت الجماهير والصفحات الرياضية على موقع التواصل الاجتماعي ان تغيردة شيكابالا كان يقصد بها صورة لميدو جديدة مع محمود الخطيب رئيس النادي الاهلى وحسن مصطفي وحسن حمدي في الجونه حيث سبق لميدو والتقط صورة معهم فى الجونة من قبل.



شاهد ايضا

google-playkhamsatmostaqltradent