قناة النادى الاهلى تفتح النار على محمد فضل: انسى يا فضل !!

الصفحة الرئيسية

 
 فى رد فعل جديد على الأحداث التى رافقت مراسم تتويج الاهلى بدرع الدورى، و التى تمثلت فى المشادة التى حدثت بين محمد فضل،عضو اللجنة الخماسية، و كهربا، لاعب النادى الاهلى ..شنت قناة النادى الأهلى هجوما جديدا على محمد فضل. 
 
ففى برنامج ترند، الذى يقدم على شاشة قناة النادى الاهلى، شن مقدمه، امير هشام هجوما حاداً على محمد فضل متهماً إياه باستغلال نفوذه كونه عضوا اللجنة الخماسية المعينة من الاتحاد الدولى لكرة القدم ،فيفا.

شاهد .. قناة الاهلى تشن هجوما على محمد فضل

و اشار هشام ان من يخدش الاهلى سوف يتم الرد عليه. وان محمد فضل تجاوز كل الحدودو ان حضر الى احتفالية الاهلى بغرض افسادها على الرغم من ان المفارض ان عمرو الجناينى هو من كن سيحضر الاحتفالية.

و اكد امير هشام ان الاهلى تعامل مع فضل معاملة الكبار و لكن فضل لم يقدر ذلك. و قال هشام فى هذه الجزئية عن محمد فضل "هو فاكر نفسه ايه؟!! الموضوع افوز .. افور قوى .. و الاهلى مش هيسيب حقه"

شاهد الفيديو
و اضاف هشام: "لو انت بتفكر يا فضل ان هيتم تفصيل عقوبه تانيه لكهربا تبقى بتحلم وده في الاحلام الأهلي هيصعد الموضوع لابعد درجه تتخياها مش علشان الأهلي جامد لأ علشان الأهلي ليه حق وهيخدو وده كلام بأكده علي قناة النادي ان الأهلي مش هيسكت ومش هيسيب حق اللاعب والنادي عشان فضل تجاوز كل الحدود"

شاهد ايضا

google-playkhamsatmostaqltradent