امير مرتضى منصور معلقا على انتهاء ازمة كهربا و فضل : حاجة تقرف

الصفحة الرئيسية

علق امير مرتضى منصور المشرف العام على الكرة بنادى الزمالك على انتهاء ازمة محمد فضل عضو اللجنة الخماسية و محمود عبد المنعم كهربا لاعب النادى الاهلى و التى نشبت خلال احتفالية الفريق الاحمر بالتتويج بدرع الدورى الممتاز.
 
و كان محمد فضل قد اعلن انتهاء ازمته مع كهربا بعدما قام الاخير بزيارته فى ضور كل من عمرو الجنايني رئيس اللجنة الخماسية ومحمد مرجان ووليد العطار ومحمد بركات.
 
و كتب امير مرتضى منصور عبر حسابه على تويتر : "لجنة الانضباط غرمتني ٥٠ الف جنيه علشان كتبت البوست ده اللي عزيت فيه مدرب فارسكور.. وعضو اللجنة الخماسية اشتبك مع لاعب عالهواء مباشرة واللاعب مسك فيه وبعد كدة راحوا اتحاد الكرة شربوا ليمون واتصالحوا والموضوع خلص من غير ما نعرف مين الغلطان والدنيا اتلمت!! حاجة تقرف".
 
و اشار امير مرتضى منصور للتغريدة التى كان قد نشرها من قبل بعد وفاة مدرب فارسكور داخل الملعب و التى كتب فيها : "خالص التعازي لأسرة الكابتن أكرم حفيلة و نادي فارسكور ربنا يرحمه طبعاً الموت علينا حق والحرص على الارواح بوجود سيارة اسعاف ودكتور في الملعب ده برضه حق .. هل اتحاد الكرة هيعلن مسئوليته وتقصيره ويفتح تحقيق ولا بالنسبة لهم مصنفين البني ادمين درجات زي المسابقات اللي بينظموها!!".


شاهد ايضا

google-playkhamsatmostaqltradent